Ekonomi

Perakende Günleri 2023, sektörü “Dijital Dünya” ana temasıyla buluşturdu.

Bu yıl 22.’si düzenlenen Perakende Günleri’nde, dijital dönüşümün getirdiği yeni müşteri ve yeni perakende konseptleri, sektörü ve dijital ticaretin geleceğini masaya yatıran yerli ve yabancı çok sayıda konuşmacı ile tartışıldı. Etkinlikte perakende sektörünün en prestijli ödülü olarak kabul edilen Perakende Güneşi Ödülleri de sahiplerini buldu.

genel31 Mayıs-1 Haziran tarihleri ​​arasında Haliç Kongre Merkezi’nde. “Dijital Dünya Yeni Müşteri, Yeni Perakende, Yeni Çağana temaya göre düzenlenmiş 22. Perakende Günleribölümün ve dijital ticaretin geleceğine yön veren konferans ve oturumların yanı sıra bu yıl ilk kez B2B görüşmelere olanak sağlayan fuar alanı ve özel etkinlikleriyle 9.500’den fazla üst düzey yöneticiyi bir araya getirdi.

WPP Küresel Strateji Direktörü Akinon ve Atış Yapı sponsorluğunda Perakende Günleri 2023 James Harris, Küresel Pazarlama Direktörü, Divid rosanne ryan ,Google Global Mühendislik Grubu, Yapay Zeka Endüstri Analizi Direktörü Orhan Çamoğlu,Tradebyte Başkan Yardımcısı Stefan Rottger, Landor & Fitch Kıdemli Kreatif Direktör Apollon Picot,Amazon Türkiye Ülke Müdürü Richard MarriotChannelEngine Genel Müdür Yardımcısı Satış ve İştirakler Niels Zeminlerialanında uzman çok sayıda yabancı konuşmacıyı ağırladı.

Shooting Cluster CEO’su Ahmet Atışve aktör, DasDas’ın Kurucu Ortağı Mert FıratAYD Yönetim Kurulu Başkanı’nın iş dünyasının sorumluluklarına ilişkin oturumu Nuri Hatçıve BMD Yönetim Kurulu Başkanı Sinan ÖncelModeratörlüğünü Şule Zeybek’in yaptığı bir hikayeyi gündeme getirmek “İki Başkan Sahnede”İpek ve Kaşmir Yönetim Kurulu Başkanı Suat Soysal başkanlığında söyleşi Aysen Zamanpur,Koton Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Yılmazve FLO Perakendecilik Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylangetiren “Bir de bana sor!”söyleşi Perakende Günleri 2023’ün öne çıkan oturumlarının ortasında gerçekleşti. Katılımcılar, ana sahne dışında 4 farklı “Uzmanlık Aşaması”nda geniş bir yelpazeye yayılan 34 oturumda departman temsilcilerini dinleme fırsatı buldu. perakende departmanında yer almak.

Teknoloji, marka ve müşterileri arasındaki yolculuğu değiştiriyor

Perakende Günlerinde “Dinozorlar, Tekboynuzlar ve Zaman Yolculuğu”başlıklı  konuşmasında marka, müşteri, teknoloji ve değişim üzerine odaklandı. James Harris, WPP Küresel Strateji Başkanı  Markanızın trilyonlarca veri içinde fark edilebilmesi için teknolojideki hızlı değişimlere ve müşteri taleplerine her geçen gün ayak uydurabilmesi gerekiyor. Bu açıdan bakıldığında markanız tek boynuzlu at mı yoksa dinozor mu?”İçinde yaşadığımız hızlı değişim çağında, değişen teknolojinin hem fiziksel hem de dijital ortamda markalar ve müşterileri arasındaki ilgiyi nasıl değiştirmeye devam ettiğini anlattı.

Konuşmasında Google liderliğindeki yeni nesil yapay zeka uygulamalarının perakendeciliği dönüştürdüğü 5 farklı alana odaklandı. Orhan Çamoğlu, Yapay Zeka Endüstri Analizi Başkanı, Google Global Engineering GroupÖte yandan müşteri ilişkileri, stok yönetimi, zamanında teslimat, perakendeciler ve müşteriler arasında güven oluşturmak için yapay zekanın nasıl kullanılabileceğini misafirlerle paylaştı.

Pazar yerleri, markaları küresel pazarlara bağlar

Dünyanın cumhurbaşkanı pazar yeri entegratörü Kanal Motoru‘ile ilgili Niels Floors, Genel Müdür Yardımcısı, Satış ve İştirakler Konuşmasında pazaryerlerindeki son gelişmeleri, müşteri ilişkileri stratejilerini, işi büyütmenin ve rakiplerin önüne geçmenin yollarını paylaştı. Floors, PG23’e katılan markalar ve perakendeciler sunar; satış optimizasyonu, zaman tasarrufu, kâr ve erişim artışı sağlayarak uluslararası pazaryerlerine ve satış kanallarına bağlanmalarını kolaylaştıracak teklifler vermiştir.

Başarılı Bir Pazar Yeri  Yaratmak”başlıklı konuşmasında doğrudan tüketiciye (DTC) markaların karşılaştığı zorluklara değindi. Tradebyte Genel Müdür Yardımcısı Stefan Röttgerhalbuki  Kârlı bir pazar işletmek için özellikle dijital moda ve yaşam tarzı perakendeciliğinde derin içgörülere, içgörülere ve içgörülere erişim sağlayan deneyimlerini konuklarla paylaştı.  

Perakendede başarı, müşteri deneyimine bağlıdır

Landor & Fitch Kreatif Yönetici Apolline PicotFarklı Ol Ya da Yok Ol”başlıklı ilham verici konuşmasında, markaların müşterilerine amaçlarını ve maliyetlerini aktarabilecekleri unutulmaz deneyimler sunabilmeleri için önerilerde bulundu. “Markaların güncel kalabilmesi için mümkün olan her kanal ve temas noktasında tüketicilerle buluşabilmesi gerekiyor”Picot sunumunda ayrıca markalar için stratejik ve multidisipliner bir yaklaşımla yönettiği yenilikçi deneyim projelerinden örnekler paylaştı.

Perakende, 4 farklı “Uzmanlık Sahnesi”nde 34 oturumda tartışıldı

Shooting Cluster CEO’su Ahmet Atışve aktör, DasDas Kurucu Ortağı Mert FıratAYD Yönetim Kurulu Başkanı’nın iş dünyasının sorumluluklarına ilişkin oturumu Nuri Hatçıve BMD Yönlendirme Konseyi Başkanı Sinan ÖncelModeratörlüğünü Şule Zeybek’in yaptığı bir hikayeyi gündeme getirmek “İki Başkan Sahnede”Suat Soysal’ın yönettiği İpek ve Kaşmir Röportajı ve Yönetim Kurulu Başkanı Aysen Zamanpur,Koton Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Yılmazve FLO Perakende Yönetimi Konseyi Başkanı Mehmet Ziylangetiren “Bir de bana sor!”söyleşi, Perakende Günleri 2023’ün öne çıkan oturumlarının ortasında gerçekleşti. Ana sahne dışında perakende sektöründe yer alan 4 “Uzmanlık Etabı”nda da katılımcılar sektör temsilcilerini dinleme fırsatı buldu, geniş bir yelpazeye yayılan 34 seansta.

Perakende Güneşi Ödülleri sahiplerini buldu

Sektörün en prestijli ödüllerinden biri olan Perakende Güneşi Ödülleri’nde Alışveriş Merkezleri Başkanı Ödülü. Torunlar GYO Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Aziz Torun,Gıda Perakende Başkanı Ödülü Migros Murahhas Azası Ömer Özgür Tortve Dijital Ticaret Lideri Ödülü Trendyol Küme Lideri Çağlayan ÇetinGıda Dışı Perakende Başkanı Ödülü Ayşen Zamanpur, Silk & Cashmere Yürütme Kurulu Başkanı kazanmak. Sosyal Sorumluluk Başarı Ödülleri Akiş GYO, Anadolu Efes, Big Chefs, Boyner Büyük Mağazacılık, Carrefoursa, Migros, United PaymentVe Yataş Yatakpaylaştı.

Perakende Günleri Fuarı’nda katılımcılar, önde gelen perakende ve teknoloji firmalarının ilham veren stantlarını ziyaret etme fırsatı bulurken, bu yıl ilk kez B2B görüşmelere olanak sağlayan B2B Salonu, perakende markalarına da potansiyel müşterilerle tanışma ve yeni iş kurma fırsatı verdi. işbirlikleri. Perakende Günleri’nin bu yıl kapanışını ülkemizin efsane ismi yapıyor. Emel Sayın‘nin duygusal ve neşeli konseri ile gerçekleşti.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort